piątek, 2 maja 2014

2014-05-03

Ostatnio wyszło bardzo dużo fajnej muzyki, w moje gusta najbardziej trafił jeden utwór: New World - Giver of Life (Original Mix). Prawdziwy trance w starym stylu uplifting, dawno tak fajnej muzyki nie słyszałam. Numer w swoich setach umieścili między innymi Armin van Buuren, Manuel Le Saux czy Pedro Del Mar.
Kolejną nutką, która bardzo mi się ostatnio spodobała to George Michael - Careless Whisper 2014 (Armando Junior Soulful Mix). Reedycja piosenki przy której pewnie bawili się jeszcze moi rodzice, buja doskonale - to pewnie dzięki motywowi, który nadal chwyta.
Trzecia nutka, którą chce dziś pokazać to: One Republic - Counting Stars (DJ Jose Soulful Mix). Nie sądziłam że cokolwiek co zamierza w nazwie One Republic spodoba mi się. A jednak, utworek rozgrzewa i aż nogi same startują.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz